Insertar os mapas a través dos esqueletos
Para insertar un mapa a través dos esqueletos é necesario facer unha chamada ao modelo carte_gis utilizando o siguinte código.
[(#MODELE{carte_gis}{id_article}{id_rubrique}{id_mot}{id_auteur}{recherche})]
Na actualidade, xa non é posible facer a chamada ó mapa directamente a través dun
, do mesmo xeito que nas primeiras versións do plugin. Isto é así, porque agora o modelo carte_gis encargase, simultáneamente, de crear o
Deprecated:
O modelo permite introducir os parámetros habituais de Spip como id_rubrique, id_auteur ou id_mot, para que os mapas poidan amosar os artigos que correspondan en función do contexto.
{id_rubrique} {id_secteur} {id_article} {id_mot} {id_groupe} {id_auteur} {recherche}
Nembargantes, existen bastantes parámetros opcionais que permiten modificar a apariencia e a forma en que se comportan os mapas dos que aínda non existe documentación. Ó longo dunha serie de pequenos artigos que compoñen a documentación para usuarios, vou tratar de explicar como transformar o aspecto dos mapas e personalizar o seu comportamento. En todo caso aqui tendes un resumo dos principais parámetros.
{id_carte_gis=''}
Permite esteblecer o atributo id doque contendrá o mapa.{type} {latit} {lonxit} {zoom}
Permiten seleccionar o tipo de vista, a latitude, a lonxitude e o zoom iniciais do mapa.{control='small', 'large', 'custom'}
Permite establecer a clase de controis e botóns que utilizará o mapa.{control_type='non'}
Permite eliminar o control de tipo de vista.{control_move=''}
Permite eliminar o control de movemento, no caso de utilizar controis personalizados.{control_zoom=''}
Permite eliminar o control de zoom, no caso de utilizar controis personalizados.